Nog een nieuwe aanwinst…

Even een kort tussendoortje
(er zijn wat mensen die graag wat foto's zien)…

Afgelopen weekend hebben we dus een nieuwe auto aangeschaft en ik denk dat het een goede koop is geweest. Jeep Grand Cherokee uit 2000, met 140.000km op de teller. Ziet eruit als nieuw, zeker geen 10 jaar oud! Automaat en rijdt fantastisch. Het is een tijd geleden dat we zo luxe gereden hebben…

Ja, ik weet het, het is natuurlijk wel zo'n auto als waar ik op heb zitten giften, enkele blogs terug, over mijn afkeer van de blonde dames in hun SUV's in te kleine dorpjes…, maar dames; Ik ben niet blond, heb geen blonde dochter en ik heb deze auto ook daadwerkelijk nodig, ook het 4×4 gedeelte, en in no-time zal de mijne onder het stof en modder zitten…. (maar een klein beetje gênant voelt het nog wel…).

Foto's:

Afb0233   Afb0234

Afb0235  Afb0236  Afb0237  Afb0239

Afb0238  

O, en Nick heeft 3 piercings laten zetten…, 2 in z'n wenkbrauw en 1 onder z'n onderlip. Gaatje in z'n hoofd dus… Maar goed, hij is nu 18 en is er zelf erg gelukkig mee (foto volgt).

One thought on “Nog een nieuwe aanwinst…

Geef een reactie

