Een echte keuken…

Hè, hè, eindelijk een echte keuken…. en stromend water! Het was even 2 dagen behelpen, want toen het blad lag, moest het nog wel eerst gelakt worden, maar het resultaat mag er dan ook wel zijn!

Keuken  Keuken
De eerste fase….                                   en af!

Dit weekend, op zaterdag, heeft Nick een surf-kampioenschap. Degene die eerste wordt mag meedoen aan de Europese kampioenschappen in Frankrijk. Hij gaat samen met nog 3/4 anderen vooral voor de lol hieraan meedoen, om de sfeer even te proeven. Hij begint toch al aardig goed te surfen… Uiteraard gaan we met z’n allen even bij hem kijken (wel om 8.00 uur verzamelen, want het begint om 9.00 uur…), we zullen foto’s nemen!

2 thoughts on “Een echte keuken…

  1. Onwijs leuk om iets van jullie leventje te zien en volgen in Portugal.
    Ik heb er nooit bij stil gestaan dat ook jullie te bereiken zijn via de mail. Stom maar je weet ik ben van origine blond.
    Leuk die foto’s met mooi weer, hier regent het momenteel. Ik heb gisteren je (schoon)vader gesproken vandaar dat ik nu opeens jullie een mailtje stuur.
    Ik zal zeker vaker kijken. Tot de volgende keer. groet aan iedereen
    Saskia

  2. Goedendag,
    Ik ben op deze website gekomen doordat je ouders hem vol trots hebben laten zien.
    Prachtig huis en omgeving mag je wel zeggen.
    Ik heb hun even gehelpen met wat probleempjes met de laptop (mail installeren e.d.)
    Zag ook een reactie van Saskia staan, ja die ken ik goed, heeft vroeger naast ons gewoont op het Bartokhof.
    Ik kan bevestigen dat ze origineel blond is, niets kunstmatig.
    Ik mag het zeggen want ben zelf ook blond & blue eyed. =;-)
    Vanaf morgen 8-6-2006 zijn je ouders weer via e-mail te breiken.
    Heb direct een Gmail e-mail account aangemaakt omdat ze vanuit Spanje en Portugal de SMTP server van Zonnet/Tele2 niet mogen gebruiken.
    Met vriendelijke groet,
    Rolf Boon
    Alphen aan den Rijn

Reacties zijn gesloten.