Steeds kleine vorderingen…

Heerlijk, het voelt al echt als thuis. Het is overal nog wel een zooitje, gereedschap door het hele huis, momenteel ook heel veel hout, omdat Ruud nog 6 stoelen moet maken en hij die hier wil afmaken. Het aanrecht is ook nog steeds niet klaar, maar de gordijnen en de meeste lampen hangen inmiddels, wat het allemaal wat huiselijker maakt.


Ruud heeft van John (die van dat gedoe met de container; zie log 14/03) een graafmachine overgenomen. Het apparaat hangt van roest aan elkaar, maar werkt. Hij heeft al wat klusjes voor deze machine in het vooruitzicht, waardoor, met onze eigen nog noodzakelijke graafwerkzaamheden meegerekend, de machine zichzelf al bijna heeft terugbetaald. De eerste klus begint al eind van de maand, dus is hij nu alvast wat aan het oefenen. Zo heeft hij de trampoline vast ingegraven en één en ander aan troep verplaatst.

Ruud op z’n nieuwe speeltje…

Ik ben inmiddels ook bezig met de bestelling voor mijn spreuk-spiegeltjes en hoop daar ook binnenkort mee aan het werk te kunnen. Zodra alles binnen is zal ik de website doorgeven, kunnen jullie daar ook naar kijken. Ik ben erg benieuwd hoe die dingen hier aan zullen slaan, als het hier net zo goed verkoopt als in nederland, kunnen we binnenkort een volgend huis betalen…

De diverse reactie van portugesen zijn in ieder geval positief Mijn ouders hebben besloten, zoals ik in de laatste log al meldde, het gastenverblijf te verhuren in de maanden aug. t/m okt. Ook hier heb ik even een web-pagina voor in elkaar gezet: http://www.pamswebdesign.com/QuintaCunte.htm, dus bij interesse; neem een kijkje…. Het weer begint (op dit moment regent het weliswaar een beetje; geen rekening mee gehouden natuurlijk, dus viel net nog onze stroom uit, omdat er buiten div. electra-snoeren in de regen lagen…) hier al echt zomers te worden. De afgelopen 2 weken lopen we al weer volop in korte broek met t-shirt. Begin vorig week was het buiten gewoon broeierig en was binnen beter vertoeven, maar heerlijk, daarvoor zijn we hier!! Jassen zijn echt bijna niet nodig, want de jongens nemen ’s ochtends gewoon een trui mee (in school wil het nog wel eens wat frisser zijn), that’s it. Oké, weer even ge-update voor nu. Ik kom snel weer terug, want we hopen de keuken deze week (het blad dan) af te maken, dus zal ik weer wat foto’s tonen…. Groeten!

Geef een reactie

