Weer een weekje verder…

Zichtbaar is er misschien niet zoveel gedaan, maar er is hard gewerkt deze week. In het hele huis zijn de plafonds gestuckt. Dat is nog een lastig klusje. Doordat er nog veel vocht in huis is, heeft Ruud ook onze kachel alvast aangesloten, zodat die lekker kan branden en het vocht het huis uit jaagt, met als gevolg dat de heren wel met het zweet op hun voorhoofd moesten werken. Maar ’t resultaat is er wel naar. Vorige week vrijdag heb ik in Lissabon de keuken gehaald, die staat nu in de kelder. Ook ben ik geslaagd voor badkamertegeltjes bij een nieuw ontdekte bouwmarkt, super groot, echt fantastisch. Hier hebben ze nog niet zoveel uitgebreide bouwmarkten, zoals we dat in Nederland kennen, maar deze was echt gigantisch. Ik had al tegeltjes gezien, ergens anders, maar die bleken natuurlijk niet meer gemaakt te worden. Dat was vervelend, want toen moest ik mijn ideeën voor de badkamers weer helemaal omgooien, maar goed, ik ben leuk geslaagd. Eigenlijk heb ik gekozen om beide badkamers hetzelfde te betegelen. De ‘hoofd’tegels en het sierrandje zijn voor beide hetzelfde, alleen bij de jongens komt boven en onder het sierrandje een blauw accent en bij ons een bruin… De vloertegels in huis worden een terra-kleur met wat versleten look. In de kamer komt een wat lichtere tint en de rest van het huis wat donkerder. Onze oude gordijnen uit Abcoude passen hier weer prima! Hier volgen nog 2 foto’s: Een panorama-view van ons land, de erfgrens loopt van links voor tot bovenin waar je links de eerste hoge bomen ziet, tot rechts bij het witte electrahuisje. De andere foto is het uitzicht wat we straks vanaf ons terras hebben…

One thought on “Weer een weekje verder…

  1. Hallo hallo!! Nou, eindelijk eens een berichtje van broertje-lief… het heeft even geduurd maar daar ben ik dan hoor… 😉
    Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet! Ik hoop dat ik in april/mei nog even een klein weekje met Anita naar jullie toe kan komen om alle vorderingen met eigen ogen te bekijken..Zowieso van de zomer! kunnen we mooi met zn allen komen barbeknoeien bij jullie.. 😛
    Groetjes aan Ruud , Nick en Jay en tot spreeks weer.
    P.s. Ik beloof dat ik vanaf nu trouw jullie weblog zal blijven volgen.. 😀
    Groetjes,
    Leonard

Geef een reactie

