Onze situatie nu

Voor diegene die het huisje waar we nu in vertoeven nog niet gezien hebben, hier een paar foto’s. Nu ons ruimere optrekje steeds meer in zicht komt, wordt het hier steeds kleiner. Het lijkt me heerlijk straks weer iets uit een kastje te kunnen pakken, zonder dat de gehele inhoud naar buiten valt. En onze kleding weer netjes in een kast, ze liggen nu, door gebrek aan ruimte, stof te vangen op een plank en als je dus iets nodig hebt, is de kans groot dat de gehele stapel naar beneden komt… ’t Was heerlijk hier tijdelijk te kunnen wonen, maar wat meer ruimte is toch ook wel weer een hele fijne gedachte.


Het gehele huis, links wonen m’n ouders en ons gedeelte is rechts…

Ons uitzicht…————De woonkamer en…

…keuken en kamer van de jongens en badkamer…

Is straks natuurlijk extra leuk als je kunt zien, hoe ons optrekje er dan uitziet!

4 thoughts on “Onze situatie nu

  1. Zo ook weer even via jullie weblog up to date gebleven, gaat er wel heel mooi uitzien hoor jullie stekje, kan me voorstellen dat je niet kan wachten om het in te richten. jammer dat zo weinig reacties krijgt op je berichtjes. En carbo en naatje komen die ook nog een keer in beeld of liggen ze al in de vriezer?? see you lfs mar

  2. Nou, een leuke weblog hoor, hartstikke gezellig om te lezen af en toe. gisterenmiddag ben ik trouwens nog langs jullie toekomstige huis gereden. Het is nu reboque reboque. Stucen maar!
    De afwerking duurt het langst! Wij hebben dit alles natuurlijk al een keertje meegemaakt 10 jaar geleden. Ik vond het een geweldig leuke ervaring toen,
    maar ook heel vermoeiend want toen wij verhuisden werkte ik hele dagen in Odemira en was ik zwanger van de tweede. Fijn dat het allemaal zo goed gaat en het ziet er heel mooi uit hoor! Groetjes. Marianna 😉

  3. Pamela, wat ziet je nieuwe huis er al mooi uit! Af en toe volg ik het via foto’s van Suze, die me nu je adres van de web-log gaf. Veel succes met de bouw en groeten aan je familie. Dolly.

Geef een reactie

